+36-30/266-5949      RÓLUNK  |  ELÉRHETŐSÉGÜNK

Hot Iron

Hot Iron

Súlyzórudas csoportos edzés, mely rendkívül hatékony, szórakoztató és biztonságos. Periódusokból álló edzéstervet követünk, a súlyok nagyságát fokozatosan (első egy - két alkalommal, csak a  rúddal, ami ~1,75kg), személyre szabottan emeljük az edzések során. Remek zsírégető, alakformáló edzésmódszer, mely tudományos alapokon nyugszik. Átmenet az aerobic órák és a személyi edzés között, mert csoportosan és zenére dolgozunk, de mindenki a saját edzettségének (edzettségi szintjének) megfelelő súlyokat használ.

Ezt az aerobik és a súlyzós edzések határán mozgó, kivételesen eredményes edzésformát szakemberek, természetgyógyászok, testépítők és nemzetközi fitneszprezenterek fejlesztették ki Németországban és mára egyértelműen az egyik legnépszerűbb zsírégető módszerként tartják számon. 

E mozgásforma intenzitása és eredményessége messze megelőzi más edzésekét. 
A módszer egyedülálló hatékonysága többek közt abban rejlik, hogy utóégető hatással bír, vagyis szervezeted nemcsak az edzés során, de utána 24 órával is küzdeni fog a zsírsejtekkel, ugyanis izmaid regenerálódás közben folytatják a kalóriák égetését. 
A mozgásforma másik nagy előnye az egyedül végigizzadt kondizással szemben, hogy ugyanezt csoportosan teheted meg, megspékelve jobbnál jobb zenékkel. A zenék ritmusa azonban lassabb egy egyszerű aerobik-óráéhoz képest, ami mozdulataid helyes kivitelezésének lehetőségét is biztosítja.

 

HOT IRON 1.- A kezdet!

egy erő-állóképességi edzés, közel 50-es ismétlésszámmal, és alapgyakorlatokkal. Itt történik a gyakorlatok „beiskolázása”.  Fő a biztonság, itt sajátítod el az alapgyakorlatokat és készíted fel a tested a következő fokozatra a HOT IRON 2.-re! Érdemes legalább 6 de inkább 8-12 hétig HOT IRON 1 órát látogatni!


HOT IRON 2.

Alacsonyabb ismétlésszámú, megnövelt időtartamú edzés, (HOT IRON 1. kb. 40 perc nettó edzésidő, HOT IRON 2. inkább 50-55 perc) amely az erő-állóképességi és a hipertrófiás edzés között helyezkedik el. Összetettebb gyakorlatokat tartalmaz, és azok számára ajánlott, akik már legalább 6-8 (optimális esetben 12) héten keresztül részt vettek HOT IRON 1-es órákon.

 

4. Miért van HOT IRON 1, HOT IRON 2?
Nagyon egyszerű oka van, ez pedig nem más mit a periodizáció!
A test miután hozzászokik egy bizonyos edzésingerhez (gyakorlatok, ismétlésszámok, edzésidő) már nem úgy reagál ahogyan azt akkor tette mikor még „új” volt neki, ezért meg kell változtatni. Mit? A gyakorlatokat, az edzésidőt, az ismétlésszámot, hogy mindig új és új inger érje a szervezetet, mikor már alkalmazkodott hozzá, meg kell változtatni, ez adja a fejlődés alapját! Ezért javasoljuk, hogy 6-12 héten keresztül járj HOT IRON 1 re majd válts HOT IRON 2-re, ha részt veszel a Hot Iron II. órákon további 6-8 vagy 12 hétig térj vissza HOT IRON 1.re.


Hogy miért érdemes kipróbálnod?

  • Rendkívül erős zsírégető hatása nem hasonlítható már sportokéhoz. Utóégető hatásának köszönhetően szervezeted folyamatosan dolgozik a zsírsejtek lebontásán.
  • Szálkás, definiált izmokra és formásabb alakra tehetsz szert, ha pedig túlsúlyos vagy, gyors fogyást remélhetsz.
  • A Hot Iron edzések által megnő a csontsűrűséged, ami csökkenti a csontritkulás kialakulásának kockázatát.
  • Mint minden mozgásforma, a Hot Iron is erősíti az immunrendszeredet, emellett kedvezően befolyásolja hangulatodat, testtudatodat.
  • A mélyhátizmok megdolgoztatásával a testtartásod is javulni fog.
  • Javítja a szívműködést, az anyagcserét, az emésztést, illetve csökkenti a nyugalmi állapotban mért vérnyomást.
  • Végül és nem utolsósorban oldja a stresszt, illetve hozzásegít a nyugodt és szépítő alváshoz.


Ha kíváncsi vagy vendégeink véleményére, katt ide...

    Nyitvatartási idő

    A csoportos óráink ideje alatt és telefonon egyeztetett időpontban.

    Várunk szeretettel!

    Enjoy it!