+36-30/266-5949      RÓLUNK  |  ELÉRHETŐSÉGÜNK

Walking Program

Walking Program

 

Az örömteli gyaloglás!

 

 

A Walking Program ® egy teljesen új, komplex edzésprogram,  amely a fitness és sport világából ismert kiváló szakemberek tapasztalatai alapján született. A Walking Program ® sokoldalúságának köszönhetően  a gyakorlatok könnyen, lépésről lépésre elsajátíthatóak, ezért nyugodt szívvel ajánljuk minden korosztály számára. Sajátságos jellemzői miatt fitness és wellness szempontból is jól alkalmazható az egészség megőrzésére, a test / testsúly karbantartására.  Jó még: rehabilitációra, post traumatikus és post fizioterápiás célokra és korrelációs betegségnél megelőzésre is.

A zene és a feladatok közötti szoros kapocs alakítja az egyszerű sétálást/gyaloglást és a csoportos gyakorlatokat.  Egy megnyerő és lelkesítő edzésprogram, ami arra ösztönzi az edzőt, hogy csoportokat alakítson ki, biztos technikákat és koreográfiát  használva.  Walking Program ® egy helyes és igaz irány  a folyamatosan fejlődő fitness világában.  A Walking Program lehetőséget ad az edzésben résztvevőknek arra, hogy egy erősen aktív, mozgásos edzést végezzenek, ami ráadásul igen szórakoztató is.

A WALKING PROGRAM egy kardiovaszkuláris edzés, egy csoportot összehozó, szórakoztató, élvezetes edzésforma. Innovatív ötlet, hisz egy olyan mechanikus padon végezzük a mozgást, ami engedi, hogy  saját magunk diktáljuk a tempót a szalagon, nem pedig követve a futópad mozgását, így az edzésünk sokkal hatásosabb, intenzívebb és egyénre szabottabb.

A program tehát a gyalogláson alapul, kiegészítve kis szakaszokban rövid futásokkal, és gimnasztikai gyakorlatokkal.
Ez a mozgásfajta bárki által elsajátítható. Bármilyen életkorban, bármilyen edzettségi szinten is van az egyén, hiszen az alapjául szolgáló mozgás nem más, mint a GYALOGLÁS.


„Fontos, hogy, ne veszítsük el a kedvünket a gyaloglásban.  Én, sétálva minden nap, elérek egy jóléti állapotot és magam mögött hagyom a rossz dolgokat, minden rosszat.  A legjobb gondolataim gyaloglás közben születnek, és nem ismerek olyan erős gondolatot, ami ne szállna el egy gyaloglás közben. Ha megállok, kezdem rosszul érezni magam, de elég csak folytatni a gyaloglást és minden rendben lesz.”  

(Soren Kierkegaard - Lettere a Jette)

 

Miért jó gyalogolni?

  • jó közérzetet biztosít
  • fokozza a fizikai munkavégzés teljesítőképességét
  • erősíti a szívet és az érrendszert
  • javítja a tüdő és a légzés hatékonyságát
  • növeli az izomtömeget és izomerőt
  • csökkenti a zsírtömeget
  • növeli a csontsűrűséget
  • oldja a stresszt
  • lassítja az öregedést
  • az egyik legkevésbé sérülésveszélyes sport
  • bárki végezheti kortól, nemtől, testsúlytól függetlenül

 

 

Ha kíváncsi vagy vendégeink véleményére, katt ide...

    Nyitvatartási idő

    A csoportos óráink ideje alatt és telefonon egyeztetett időpontban.

    Várunk szeretettel!

    Enjoy it!